Μήνυμα

Πάντα να πολεμάς και να αντιστέκεσαι, κι ας μένεις μόνος. Μονάχος, έρημος, γαλήνιος, να πολεμάς για το καλό του Ανθρώπου. ( Ι. Π. Κουτσοχέρας)

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΣΑΛΑΦΑΤΙΝΟΣ-ΠΟΛΥΤΖΑΡΑΒΟ

ΣΑΛΑΦΑΤΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΖΑΡΑΒΟΥ


Μανιατόπαιδο μου ζήτησε να του στείλω στο email του το χειρόγραφο για την μάχη του Πολυτζάραβου, που απέκτησα απο το 1992 ύστερα από κοπιώδεις έρευνες στα ΓΑΚ. Συζητώντας διαδικτυακά μαζί του διαπίστωσα πως δεν σέβεται την πολύμοχθη εργασία μου για τον ήρωα του 1821 Ηλία Σαλαφατίνο, και παρ' όλες τις ευγενικές συστάσεις μου περί του ορθού του επωνύμου, συνέχισε να τον αποκαλεί Τσαλαφατινό!!!!!
Επειδή του υποσχέθηκα πως θα του έστελνα τα χειρόγραφα που μου ζήτησε αλλά ύστερα απο την αποκαλυπτική "συζήτηση" μαζί του, βεβαιώθηκα πως πρόκειται για αλαζόνα νεαρό, του οποίου ο τρόπος σκέψης με ταπεινώνει και προσβάλει των Σαλαφατίνο, σκέφτηκα να αναρτήσω το αιτούμενο αρχείο στον λογαριασμό μου, για να είμαι εντάξει με την υπόσχεση που του έδωσα, ελπίζωντας να το βρει και να το αποκτήσει, αλλά και να μην έχω τύψεις πως παρέδωσα τον κόπο μου σε κάποιον που με τα λόγια του δεν τον τίμησε.Έτσι, ελπίζω, δεν θα τρίζουν τα κόκκαλα του Ηλία Σαλαφατίνου για τις συνεχιζόμενες ασχήμειες εις βάρος του ονόματός του.




ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚ. ΖΕΡΙΤΗΣ
11.4.2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου